Re: Fee SW pro kmitočtovou analýzu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 30 17:26:40 CET 2014

No jo, ale mě je 62 roků a všechny školy jsem vystudoval s
logaritmickým pravítkem. ((:  Elektronikou se už víc
než 25 let neživím, je to jen radiomatérské hobby.  Takže mi v
některých oblastech dost ujel vlak.  když něco potřebuju, tak se to
snažím i za pomoci této konference dohnat. Zatím se docela daří.
Díky ještě jednou za pomoc.