OT - Jak pracujete mezi svatky

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 30 14:30:09 CET 2014

"jak ďas pane profesore" :-)

To ze ty makas stale moze mat niekolko dovodov. Bud ta to tak bavi,
alebo nemas na vyber :-) Pokial si to firma moze dovolit, alebo z
prevadzkovych dovodov maju celozavodnu je to normalne. Ak to daju
zakaznikom vediet a ti sa mozu patricne zariadit je to podla mna uplne v
poriadku.

Zvyknes si ze vo Francuszku nemozes nic ocakavat v pondelok rano a cely
piatok, v Taliansku cely August, u nasich Ceskych dodavatelov mesiac
dopredu viem ze maju 2 tyzdne volno v auguste, ini zase teraz cez
sviatky. Ked ti to nevyhovuje tak si najdes inych dodvatelov, ktori
pracuju stale, alebo ak nemaju alternativu naucis sa lepsie planovat :-)

Ja teraz tiez pracujem, ale robim len veci, ktore ma bavia a robim len
pokial ma to bavi. Nie je tam prvok "musim".

b.