Re: Fee SW pro kmitočtovou analýzu

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Prosinec 30 14:11:17 CET 2014

Ahoj Jirko,

používám QUCS. Audiofiltry s oz v tom běžně simuluji a sedí to.
Provozuji v linuxu, ale má to i win verzi.

http://qucs.sourceforge.net/

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Komu: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 12. 2014 14:06:50
Předmět: Fee SW pro kmitočtovou analýzu

"Dobrý den,

potřeboval bych odsimulovat jednoduché zapojení s RC fitrem a OZ z hlediska
kmitočtové charkteristiky v audio oblasti. Nikdy jsem to nedělal,
vždycky jsem to nějak
odbastlil, ale teď bych to chtěl udělat trochu pořádně. Poradil by mi
někdo prosím nějaký free SW,
do kterého bych nakreslil schema ( jen RC a ideální OZ) a nakreslilo
by mi to kmitočtovou charakteristiku v rozsahu 10 - 10 000 Hz. hledal
jsem na Internetu, ale asi se neumím zeptat.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW