Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Pondělí Prosinec 29 22:47:18 CET 2014

Nesouvisi, nasel jsem to googlem. Ale ono se to vetsinou nekde najde. ;-)
Zatim jsem se prokousaval necim jinym, uz zacinam filozofii linuxu
trosku chapat, clovek se musi oprostit od klikacich navyku a od toho,
ze vsem parametrum co kopiruje z navodu musi rozumet, zvlast, kdyz jsou
pro kazdou distribuci uplne jine ;-)

Jak na tom BBB nastavim automatickou aktualizaci casu pri startu (je to
pripojene k netu) ? Zalohovane RTC to IMHO nema.