Kabel k cidlu do vody

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Prosinec 29 20:38:41 CET 2014

Zdravím všechny,
také jsem si kdysi chtěl hrát s teplotami ve všech místnostech, ale
nakonec jsem skončil u toho, že mám pouze něco jako ekvitermní regulaci
a v bytech držím teplotu 22°C krom ložnic.
Jinými slovy pouze řídím teplotu vody, kterou pouštím do radiátorů a
snažím se řídit spalování dle teploty v komíně. Za těch pár let jsem
všude vyházel termostatické hlavice a mám šrouby v radiátorech nastavené
tak že je všude konstantní teplota.
Milan