Dalsi kramy Re: MT Siemens a dalsi - nechcete?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Prosinec 28 17:25:27 CET 2014

PDA, S10 a diar je jiz zamluveny....

######################################
Motherboard vse v jednom Intel D201GLY2 (cena 500Kc pripadne vymena za
neco..):
http://ark.intel.com/products/32606/Intel-Desktop-Board-D201GLY2

Zvukovky do PCI .... (postovne):
1) CREATIVE LABS MODEL CT4810 TAD CD IN AUX IN PCI Sound Blaster Card
2) vortex sound card au8820b2 pt-2628

Grafika S3 Trio 3D ST300A/4MB (postovne)

Disketovka NEC 3.5" FD1231M pry z 9/2006 (postovne)

LAN karty obe BNC i RJ:
1) slusna 100Mb sitovka HP ANA-6911A/AUI (postovne)
2) sitovka 100Mb RTL 8029AS

Pak zrejme pro p. Trollera zasuvny modul do Cisca 3600 - 2x LAN 100Mb,
ISDN a neco CON/Serial - karta ISDN je jeste jedna navic (samozrejme za
postovne)

RV