Raspberry PI model B+ a jak dál?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Prosinec 28 15:06:03 CET 2014

Zobrazovadlo bych pro začátek asi příliš neřešil, pokud je něco co umí
zobrazit PAL, nebo aspoň černobílý TV obraz.
Tuším že na B+ je video na třetím kontaktu 3.5mm Jacku, vedle audia.
Na B+ je čtyřkontaktový jack.
Já mám klasické B a tam je normální stereo na zvuk a cinch na PAL.

Sice jsem to vyzkoušel, ale jinak já naopak nevlastním žádné TV
zobrazovadlo.
Problém je akorát s čitelností menších fontů atp.
Ostatně kdo měl někdy domácí počítač s TV výstupem, dovede si to představit.

HDMI zobrazovadlo bych řešil asi až pokud se zjistí, že je chuť pokračovat.
Na druhou stranu, koupil jsem před časem starý 15" LCD, který má
překvapivě i DVI rozhraní, za 150 kč na aukru.
Používám ho přes VGA k osmibitům (se scandoublerem) a s HDMI>DVI kabelem
právě k malině.

Jakub Ladman