Raspberry PI model B+ a jak dál?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Prosinec 28 13:35:39 CET 2014

Mno, taková jednoduchá věc jako zapojení čtyřpinového A-V konektoru se
přece dá zjistit i pohledem na tišťák + základní myšlenkovou analýzou +
propísknutím, v nejhorším případě pak osciloskopem...

Jinak dokumentace je i jinde, třeba http://www.adafruit.com/product/1914
- to jistě nepřehledné není.

Potíž může být v kompatibilitě mezi jednotlivými klony (pokud jsou), ale
to je třeba zase vlastnoručně ověřit a asi nebude zásadní problém
zjistit, co přesně to vlastně máte...

--
Jirka