Raspberry PI model B+ a jak dál?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 28 12:02:26 CET 2014

Zdravím Sašo,

windows na tom nepojedou - malina je ARM architektura a windows jsou
pouze pro x86 CPU.

(asi něco jako palcové a metrické závity - dělají totéž, ale vzájemně do
sebe nepasují)

Pro Vás bude nejjednoduší začátek s rasbmc:
http://www.raspbmc.com/download/

potřebujete SD kartu a stroj s windows (nebo jiné os),
Je to jednoduché a intuitivní.
Výsledkem bude multimediální přehrávač (xmbc) a na pozadí linux (rasbian)

Myslím, že jako uvod dobré.

Petr

--
Petr "Zapik" Zapadlo