Raspberry PI model B+ a jak dál?

Neděle Prosinec 28 11:53:14 CET 2014

Dobré dopoledne,

     Ježíšek mi celkem nečekaně naježil Raspberry PI model B+ 512 MB. No
a já teďka řeším, co s ní. Jistě, pokud zadám toto slovo do Googlu či
Bingu, tak dostanu nepřeberné množství odkazů na ještě více stránek.

     Jenže já nevím, kde začít a tak bych se ráda zeptala na nějaké
dobré a osvědčené stránky, kde se dají čerpat ověřené informace o tom,
jak malinu uvést do provozu a jak pokračovat. Třeba i jen to, jaký
operační systém vybrat pro které použití a tak.

     Děkuji za podněty :-)

     Saša Svobodová

PS: Nezkoušel na Rapsberry někdo pustit Windows? Mám tu originální
instalačky DOSu a Windows 3.1, Windows 98 SE a Windows Me :-)