Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Sobota Prosinec 27 19:49:07 CET 2014

Knihovny si v KiCadu delam castecne sam, hlavne schematicke znacky -
neda to moc prace a mam to podle sebe. A pro PCB se da spousta pouzder
stahnout, udelat si vlastni je take velmi snadne.
IMHO neni treba se toho bat a nejaky konvertor je celkem zbytecny.
Nevim, jestli to umi formica, ale uz bych se neobesel bez hierarchicke
struktury schematu, mam spoustu standardtnich bloku, ktere proste do
projektu nakopiruji a jen propojim jako blokove schema. Velmi efektivni
a snadne.