Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Prosinec 27 19:05:57 CET 2014

Měl bych takový zhoršovací návrh - zkusit napsat konverzní program z
Formica do Kicad. Formát Kicad souborů je znám, do Formicy jsem trochu
koukal, schema je rozsypaný čaj, ale pcb je text, z kterého by se asi
dalo vykoumat, co to znamená. Využil by to někdo ?

Mohl bych udělat přes Vánoce malý test, zda to vůbec trochu půjde. Možná
je to úplná blbost.

Mrazík