DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Sobota Prosinec 27 14:44:44 CET 2014

Když čtu o tom DOSu - taky bych se zeptal. Stále držím v provozu starý
počítač s DOS 6.22 + WIN98 a na tom mi běží dosovská Formica 4.1.
Povedlo se mi na tom počítači nějakým prográmkem dodatečně ve windows
rozchodit USB, takže jsem mohl zrušit diskety. Formica běží v chráněném
režimu, využívá velkou paměť. Už ani nevím jak se to v DOSu nastavovalo,
ale funguje to takhle už mnoho let. Program používá hardlock připojený
na LPT1. Takže předpokládám, že na ten LPT1 se musí dostat přímo.
Procesor v tom počítači má 200 MHz.
Nevím jak je to s LPT1 u novějších počítačů - pokud tam je, je také
přístupný přímo z DOSu? Nebo jsou to už jen nějaké virtuální porty? Jsou
nové procesory ještě schopné pracovat v DOSu, nebo už je tam všechno
jinak? Už jen disk na SATA mi přijde jako že to je úplně něco jiného, co
v DOSu možná fungovat nebude.
Nebyl by pro mě řešením nějaký dosemu? Předpokládám že to běhá pod
Linuxem, který se kvůli tomu taky budu muset naučit :-(

Anděl