krabicka na 3D

Středa Prosinec 24 10:49:41 CET 2014

Me prijde, ze to vzniklo vsechno zvlast - spodek zvlast, bocnice zvlast, sloupky
zvlast. Sloupky muzou byt bud prilepene nebo prisroubovane zespodu, bocnice nalepene
ke sloupkum. Duvod bych chapal jako univerzalitu jednoduchych dilu, mozna i snahu
tisknout co nejnizsi (i kdyz ty rohy mi prijdou ze jsou tisknute nastojato).
Anebo to je cele delane ne 3D tiskem ale vyriznutim/vyseknutim z 1mm desky a ty
sloupky jsou slepene z mnoha vrstev (jsou dost zubaty) :-)

Soude podle velikosti (malosti), ja bych si to asi troufnul vytisknout z ABS v
jednom kuse + vicko jako druhy. Ani placky, ani uzke steny nejsou v techto rozmerech
na moji tiskarne problem.

D.O.