krabicka na 3D

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Prosinec 24 08:48:31 CET 2014

No tohle ale není vysoká krabička. Řekl bych, že přesně tohle jsou ideální rozměry objektu pro tisk (široká základna, malá výška, jednoduchý tvar bez nějakých přesahů atd.)

Zdá se, že to je vytištěné jako dno se sloupky jako jeden objekt a bočnice jako samostatné objekty. Možná autor má nějakou modulární sadu bočnic s různými dírami pro vývody. Jiný důvod tisku téhle krabičky "per partes" mě nenapadá.

Jakub Šerých