nalepky na pristroje

Úterý Prosinec 23 15:04:11 CET 2014

V každé lepší grafické firmě Ti udělají tisk na samolepicí fólii. Je to skoro nezničitelné - mám tak třeba jmenovku s adresou na schránce na plotě už dva roky, barevně stálé, neodlupuje se...
Nakreslím si to v Corelu a dám jim přímo soubor CDR. Oni si tam potřebují doplnit nějaké svoje značky a je to většinou ještě ten den.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Tuesday, December 23, 2014 3:00 PM
To: HW-news
Subject: nalepky na pristroje

Zdravim,
rad by som dal vyrobit nejake trvanlivejsie nalepky na pristroje. Chcel by som tam vytlacit farebny motiv na biely podklad. Napriklad dodavatelia tak casto lepia svoj kontakt na zadny panel.
Samolepky co pouzivam su na papierovej baze a nevyzera to uplne optimalne. Nieco kvalitnejsie, leskle, hrubsie...
Ako na to?
b.