"emulace" termistoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Prosinec 22 16:27:16 CET 2014

Zdravím,

ano, opentherm vnitřní termostat tam je.
Termistor slouží k ekvitermní regulaci - tj podle venkovní teploty
reguluje kotel maximální teplotu topné vody aby l jel v co
nejoptimálnějších podmínkách s největší účinností.
Teď to jede taky dobře, akorát mám maximální teplotu nastavenou ručně.
Kdyby zamrzlo, tak by to nemuselo stačit a bylo by v baráku zima.

Bohužel zapojení nezkouknu - je to dobře zakrytované a kvůli záruce to
kuchat nebudu.

Petr