"emulace" termistoru

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 15:23:09 CET 2014

 22.12.2014, 15:18:46

Fotoodpor neni teplotne ani casove zrovna prikladem stability, ani ta
ledka ne, takze bud pravidelne cejchovat, nebo mit 2 fotoR se stejnou
char, a zpetnovazebni zapojeni.
Dalsi okazkou je, jestli ta kombinace led fotoR dosahne potrebneho
rozmezi hodnot.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz