Re: OT Re: no flame česká pošta

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 19 17:46:00 CET 2014

Za happyend bych to považoval jedině v případě, kdyby vrátili to druhé
poštovné. Takhle jenom ta pracovnice ušetřila svému zaměstnavateli,
a od zakaznika si firma nechala zaplatit za něco, co nerealizovala.

PL

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 19, 2014 3:51 PM
Subject: Re: OT Re: no flame česká pošta

Take jedna zkusenost - pozitivni!
  Prisel clovek z baraku, ze by chtel objednat mobil pro syna. Našli
jsme co chtěl, odeslali jsme na jeho adresu v pondělí ráno objednávku.
Odpoledne mi soused volal, ze zapomněl na pouzdro, tak jsme doobjednali
pouzdro + další poštovné :-(
No a v utery cca v 11 hod opet vola soused, tak jsem mu preventivne hned
vynadal, ze si to musi nejprve rozmyslet co chce a pak ze se dela obj.
najednou...
Kdyz jsem domluvil, tak mi sdelil, ze u nej prave zvonila CP a privezli
mu mobil i s pouzdrem. Ta krabicka s pouzdrem byla prilepena lepenkou k
tomu balicku jako dalsi tenka krabicka.
No a dalsi den znovu telefonat, ze mu z firmy volali, jestli je vse OK.
A ze pry kdyz videli, ze jsme ddobjednali pouzdro, tak na poste pri
dovozu dalsich zasilek k odeslani nejaka pracovnice
ten prvni jeste neodeslany balicek nasla a prilepili k nemu to pouzdro.