OT Re: no flame česká pošta

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 19 16:19:42 CET 2014

Zdravim,

neco podobneho jsem zazil, kdyz jsme cca v r. 1990 zavadeli PC do
skladoveho hospodarstvi.
skladovy program byl vymyslen docela prakticky - to jsem pochopil tu
obsluhu i ja, jako skladniciny absolutne neznaly, takze jsem mohl
zaucovat budouci obsluhu.
kamen urazu nastal v momente, kdy prislo narizeni, ze krome noveho
systemu v PC, jeste maji paralelne pouzivat i stavajici kartickovy system.
teta skladnice se mi stezovala, ze udela 3x min prace ... ale po roce,
kdy uz karticky (evidencni listky) zrusili uplne, tak zas si nemohla
vynachvalit, ze ji to trva ani ne pulku toho, nez s listkama.

ano - je to v tom, aby nekdo vymyslel ten system prakticky a k uzitku,
zaroven jednoduse a bez zbytecnych 'buzeraci'. ci uz obsluhy, nebo
'zakaznika'.

dnes mam nekdy pocit, ze trend jde jinym smerem
nesnasim ovladani neceho z dotykoveho displeje menu stylem - co je
spatneho na klasickych tlacitkach, nebo potenciometrech? treba ovladani
hlasitosti ...

:)

   Sam