Pár drobných nastavení Opery 26.0.1656.32

Pátek Prosinec 19 13:10:18 CET 2014

Dobrý den,

     před pár dny mi začal FireFox lézt tak moc na nervy, že jsem začala
hledat náhradu. MIE v poslední verzi pro Windows XP mimoc nevyhovuje,
ačkoli novější verze jsou již lepší. Tak jsem zkusila Operu a zatím to
vypadá opravdu dobře. Operu používám na svém telefonu, tak dostala šanci
i tady.

     Zatím jsem našla všechno a funguje k mé spokojenosti. Jen škoda, že
pro ni neexistují XMarks, ale to se třeba ještě poddá. Nebo najdu nějaký
její, obdobný, systém. A další drobnost je to, že mezi ikonkami na
panelu záložek jsou veliké rozestupy, takže se mi tam nevejde všechno
to, co mám ve FireFoxu.

     Co mi ale chybí je možnost upravit i navigační tlačítka. Ať hledám,
jak hledám, nikde to nemohu najít. A stejně tak mi chybí, a asi více,
možnost listovat v nejvíce používaných webech pomocí šipečky v adresním
řádku, kterou tam má jak FF, tak MIE i Safari. Je nějaká šance, jak ji
dostat i do Opery? A nebo to sama o sobě neumí a musím se podívat po
nějakém rozšíření?

     Děkuji za případná postrčení :-)

Saša Svobodová