OT Re: no flame česká pošta

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Pátek Prosinec 19 13:00:27 CET 2014

No nemohu se nepridat, ted jsem dorazil z posty.
Listkovaci { poradovy } system je dilo, lidi co prisli po me asi 10min.
byli vyvolani prede mnou.
Pry zalezi na tom, co si kdo zmackne, tak jsem sel od prepazky z CZECH
POINTEM - kde vyvolali me cislo, k okynku z roletkou na vydej baliku. :-)
Rad bych nekdy zucastnil souteze na podobny system pro ceskou postu -
mam par vylepseni.
S pozdravem
F.K.