OT Autorizace aplikace pomoci klientskeho certifikatu

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Prosinec 19 08:19:44 CET 2014

A je průchodné řešení, které by cenu spočítanou lokálně označilo jako
cenu orientační, s tím že fakturovaná bude cena dle skutečného stavu?
Tedy garantovat odeslání, s výhradou ceny?
Je mi jasné že pro pocitvé zákazníky to bude matoucí a nedůvěryhodné.

Jinak je vaše úloha neřešitelná, bez plné kontroly nad počítačem
klienta se na nic spolehnout nemůžete. Aplikace může provést všechny
kontroly a pomáhat odstraňovat chyby, ale vše podstatné si musíte
udělat ještě jednou na serveru.

Tomáš