OT: ústředna kx ta308ce - call forwarding

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Prosinec 19 07:32:23 CET 2014

Podědil sem na firmě už zapojenou 12 let nakonfigurovanou ústřednu, ve
které bych potřeboval udělat nějaké změny. Mám k dispozici systémový
telefon, i přístupové heslo, ale nějak se nedokážu zorientovat co mám
vlastně přenastavit. Nyní když z venku přijde hovor, vyzvání na systémovém
telefonu u asistentky který je připojen na jack1 cca 10sekund a pak se
hovor přesměruje na jack2 ( z klapky 101 na 102 ). Ale dál už nic, tam
zvoní a zvoní.... Potřeboval bych to přenastavit aby se hovor přesměroval
na jack 12 (klapka 112) a v případě že to tam nikdo cca 30sec nebere tak
aby spadl zpět na jack1 (kl101)
Našel sem si na internetu manuál k programování, ale nechápu které z
nastavení mám vlastně změnit , nejbližší mi připadlo 963 Call Forwarding
selection viz:

http://www.manualslib.com/manual/453377/Panasonic-Kxta308-Analog-Pbx.html?page=331

ale, když se dívám do mého nastavení tak mám u všech jacků nastaveno
Enable. Nechápu.

"Ústřednáři", nemůžete mi někdo trošku pomoct ? nebudu kvůli takové
kravině schánět technika bůhví odkud.
p.s. kdby existoval nějaký soft na pc kterým by to šlo klikatelně
nastavavovat, byl bych štěstím bez sebe :)

Díky
b.