Re: OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Prosinec 19 07:10:36 CET 2014

Zdravím,

to bude spíš tím, že si do toho (předpokládám) necpete zvýrazňovače chuti.
Já používám minimálně cukru, tak zas nechápu, že si někdo dokáže sypat cukr
na ovoce, které je už sladké od přírody.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 12. 2014 0:31:59
Předmět: Re: OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

"Z KCl byste se posravat nemeli...pokud vam nekdo do toho nepridal
nejakej horcik - treba chlorid nebo siran.

Pockejte vy jste si koupil cistej KCl nebo tu Salku? Protoze jak vidim
tak Salka je smes KCl a neceho s draslikem. Tak to bych videl jako
celkem jasne... :-D

Neni lepsi na tohle s prominutim ... (to vlastne delate uz dva dni) a
omezit soleni? Ja jsem zjistil, ze prakticky nemusim solit - ja teda si
skoro vsechno varim sam kvuli celiakii, takze sul prijimam prakticky jen
z komponent ktere kupuju a vubec mi to nechybi. Treba takovej hovezi
stejk je slanej sam o sobe - jen kdyz jste zvyklej solit tak vam to
neprijde.

RV