Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 18 22:08:54 CET 2014

Vždyť jsem včera psal, že na to dojde - a už je to tady. Hejbat pinama
není problém, když už vám ten Linux chodí a máte zavedeny ty správné
jaderné moduly. Pak udělá každý pin někde v /sys/devices/... pár
souborů, kam pak stačí zapsat pomocí fce write() 0 nebo 1 a už hýbáte.
Ale už si to moc nepamatuju, kdysi jsem to dělal na routeru a chodilo
to. Jen byl problém nastudovat, jak na to. Ta dokumentace ve zdrojácích
jádra je, jen je problém jí najít a oddělit zrno od plev.

Mrazík