doporucte nabijecku na baterie

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Prosinec 18 20:52:29 CET 2014

Zdravim

mohl by mi prosim nekdo doporucit nejakou kvalitni a rychlou nabijecku
na NiMH baterie AA/AAAA a 9V jako bonus? POTREBUJI ovsem, aby se daly
clanky nabijet nezavisle. Je spousta elektroniky, ktera pouziva lichy
pocet baterii, po case je z toho chaos a navic se baterie nedaji poradne
sparovat. Ta nabijecka co mam doma pak hlasi, ze clanky jsou spatne.

kdyby existovalo neco, co nabije nezavisle 4 clanky do pul hodiny, bylo
by to super. bastlit se mi to nechce, ve volnem case  nechavam radeji
elektroniku plavat a venuji se rucnimu hoblovani :)

diky
d.