Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Čtvrtek Prosinec 18 21:45:05 CET 2014

Cudlik, karta, i download do interni eMMC (mimochodem, to je vzneseny
nazev pro beznou NAND FLASH nebo neco vic, co treba umi wear leveling?
Je to ted ve vsech Win tabletech...) funguje skvele.
Snazim se to v podstate pochopit, je to nesporne skvely system ktery
umoznuje ovladat ledky a asi i dalsi rozhrani pres nejake skripty, to
taky funguje, ma nejake vlastni vyvojove prostredi pro ty scripty, to
jsem nezkousel ale vypada hezky, ty ruzne adaptery (pardon dnes se tomu
rika shield) maji mit eeprom podle ktere to asi pozna, jak to ma
nastavit interface na pinech ale na tom LCD jak na svinu neni osazena...
Takze si vesele jede HDMI a LCD to ani nezapne podsviceni.
V podstate mi jde asi o to odstranit/odstinit tyhle nesmysly a napsat
program proste v C, ktery bude jako spustitelny soubor nebo service (v
linuxu tedy asi daemon) a bude hejbat aspon pinama...