OT Autorizace aplikace pomoci klientskeho certifikatu

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 18 21:15:52 CET 2014

Myslím že se tady snažíme vymyslet onu "obscurity" do konceptu Security
through obscurity.

Napadá mě:

1) na klientovi provádět první kontrolu se zpětnou vazbou pro uživatele
2) finální kontrolu provést asynchronně na server-side pomocí nějakého
jobscheduleru

Výhodou by bylo, že díky scheduleru byste dokázal celkem slušně rozložit
zátěž v čase,
v případě nárůstu objemu byste celkem triviálně dokázal kontrolní joby
rozhodit na více boxů.
Tento koncept je kompatibilní s nápadem kol gatila - nemusíte kontrolovat
všechny joby ale např. jen tolik jobů, kolik váš stávající HW utáhne.

JD