OT: Paleťák

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Prosinec 18 10:41:34 CET 2014

Dobrý den,

Máme FEBA NV23 Arage, samozřejmě bez návodu. U toho paleťáku, na který
jste mi poslal návod je napouštěcí a vypouštěcí šroub. U toho našeho je
bohužel jenom vypouštěcí. Jiný jsem tam nenašel. Abych ho mohl
vyšroubovat, tak paleťák musí ležet na boku, jinak z něho teče olej. :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora