Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 17 20:13:58 CET 2014

To musí být k nasrání, koupit si Linuxový kit a pak zjistit,
že je tam Linux ...    ;-)

PL

*****************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 17, 2014 7:39 PM
Subject: Re: Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Tak asi ne, to je neco uplne jineho, zatracenej linux - zas lovim
stripky informaci a nikde neni nic pohromade, vsechno je strasne slozite
a pulku popisu vzdy zabere popis chyb pri instalaci a jak je prekonat...
Po roce co jsem se v linuxu hrabal zadna zmena, zda se :-(
No jeste tomu zkusim dat par hodin sanci...