Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Prosinec 17 17:42:47 CET 2014

Qt má vlastní IDE - QtCreator, ale dá se použít i jiné, je to dost
rozšířené (i v C::B). Myslel jsem to tak, že nejjednodušší je vytvořit a
odladit aplikaci přímo na PC (je jedno, zda má Linux či Windows),
zdrojáky pak přenést do BB, přeložit a používat. Ta křížová kompilace
není zase úplně triviální záležitost, musíte nastavit překladači cesty,
knihovny atd.
Qt není jen grafická nadstavba, má vlastní řešení pro přístup k
souborům, síťování, vlákna, časovače a spoustu jiného. Je to dobrý
nástroj, stačí pochopit koncepci signálů a slotů. Vnitřek je napsán
přehledně, není to cvičení v záludnostech C++ jako třeba boost, takže
kód je dobře čitelný.

Mrazík