RE: Roomba řady 800

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Středa Prosinec 17 12:42:38 CET 2014

785 mi prisla tesne pred tym, ako som skoncil v nemocnici, takze som nestihol ani prezriet obsah balenia.tiez to mal bty darcek pod stromcek.
Podla vsetkeho diaľkové nie je sucastou balenia ale da sa dokupit. Je vhodne asi iba na to, ze ked sa pretlaci niekam pos gauc a proti zahnutemu caluneniu uz nevie von...
Na nizsich radach sa na dialkovom nastavoval scheduling takze bolo potrebne ale 785 ma uz scheduling na sebe. Ku 880 je default tiez len smiesne jednoduche d.o.

Pozrite si www.play.sk
Su vyhradnym importerom pre SK a maju dobry web. Vratane ponuky a cien n.d.

Mozno sa Vam bude ľahšie rozhodovať.

Cez dvere, alebo viacere dvere moze mat problem vrátiť sa na nabijanie. Majaky su default infracervene. Iba 880 a785 maju aj radio aj ir a vedia tak najskor upratat jednu miestnost, potom k majaku vo dverach a dalej druhu miestnost atd. Tusim max 4.
Aj samotne majaky sa daju dokupovat za cca 34e.

Ja som postahoval uzivatelske manualy, precital a az tak zacal chapat niektore pojmy, casto zle prelozene z AJ, moznosti jednotlivych typov stien (majakov) a pod.
Ak viete AJ, skuste skor originalne navody...
Potom sa ovela lahsie rozhoduje...

Dodo

Škoda, Vánoce jsou dřív :-((

Ještě jsem zvažoval zda se nedržet při zemi a nekoupit typ 650.

Absence postupného uklízení by mi asi nevadila, plánuju vypustit
vysavač vždy na celé patro v domhu, a případně mu zavřít dveře, aby
nelezl kam nemá.

Má ta 785 dálkové ovládání? Materiály od prodejců jsou nekonzistentní.

Tomáš