Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Středa Prosinec 17 09:01:16 CET 2014

Zdravim,

mono funguje normalne, konzolove veci v pohode, winforms v pohode. Teda
testovano na RasPI a Intel Galileo (tam logicky bez grafiky).
Psani bud v nano a preklad rucne na BBB, nebo ve VisualStudio udelam EXE
nebo i DLL pro .Net a zkopiruju na BBB/RasPI a tam spustim "mono
program.exe".
Existuje i remote debugger, na RasPI jsem ho rozjel, na Galileo ne, da
se nejak krokovat a tak, ale obcas mi to zamrzalo, je to hodne ranna verze.
Trida SerialPort by mela fungovat na Linuxu jako na Win.

Taky jsem oprasil BBB (mam s 7" LCD od Chipsee a puvodni image byl
nejaky nakoply, ted jsem objevil aktualizovany, tak uvidim o svatcich :-))

Petr