OT HW-listovica 2014

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Prosinec 16 23:21:16 CET 2014

Senecké slnečné jazerá  - hit letošního léta. byl jsem tam :-)

Pokusím se trefit, letos to vypadá že kromě Vrbětic mě už nic do cesty
nemůže vlézt :-)

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 12. 2014 20:20:50
Předmět: Re: OT HW-listovica 2014

">Super. Trafis?

>Nezabudni odbocit z dialnice na poslednom vyjazde na obchvate Bratislavy -
>je tam myslim napisane Senec/Ivanka pri Dunaji, takze by si to nemal minut.

Je to tam (aj ked nechapem, preco mal gugl nutkanie ten napis rozmazat...)
https://goo.gl/maps/xBpFm

Po odboceni sa pripojis sa na staru Senecku cestu, prejdes semaformi, potom
asi 500m pred dalsimi semaformi odbocis doprava (pred sebou budes mat
obchodak menom Metro)
https://goo.gl/maps/t0Yjf

vojdes do dediny, minies Tesco po pravej ruke a pojdes dalej po hlavnej,
ktora zabaca dolava (ako to biele auto)
https://goo.gl/maps/02yK1

po asi 100m je vpravo take namesticko, ktore pri ceste konci takym divnym
modernym objektom, tesne pred tym objektom treba odbocit doprava
https://goo.gl/maps/UOj7K

a na hornom konci namesticka je pizzeria Emilia (je to byvala poziarna
zbrojnica).
https://goo.gl/maps/3C9zT

Tie ulice hore a dole pozdlz namesticka su jednosmerky, takze sa da
obchadzat kol-dokola a da sa tam parkovat pri ceste, len pozor na vyXovane
miesta; da sa parkovat aj pred vchodom pizzerie a aj na tej "hornej" ulici
(je to dedina ale do tej pizzerie chodi dost ludi).

J.