moderni keraniky ve spinanych zdrojich

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 16 14:54:31 CET 2014

 16.12.2014, 14:46:23

Tady nejde o to, ze dielectrikum ma nejake vlastnosti o kterych jste
se vy nebo ja ucili uz pred 1/4 stoletim. Ale o to, ze v realne praxi,
bylo pred onim 1/4 stoletim mozne, v drtive vetsine pripadu tu DC
zavislost zanedbat. Kdezto u modernich keramik ji clovek musi
( prinejmensim by mel) vzit do uvahy i v pripade "obycejneho"
filtracniho C nekde ve zdroji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz