Baterka LIVARNO Z32147A

Úterý Prosinec 16 11:15:44 CET 2014

Nedávno jsem si koupil v LIDLu baterku s kličkou, je podobná téhle
http://www.uni-max.cz/fotocache/dt_small/502119_110_psd.jpg

ale má jen tři LEDky.

Svítí dobře.

Když jsem si ji koupil, svítila i bez točení. Ale asi se časem baterka

uvnitř vybila a teď když chci svítit, nejdřív musím trochu točit.

Nevadí mi to, na rozdíl od klasické baterky s obyčejnými tužkovými

články co se vybíjí když se to nejmíň hodí vím, že s touhle si

posvítím, stačí zatočit a chvíli vydrží.

Ale napadlo mne, jestli se ta vnitřní baterka dá nějak nabít, aby

zase svítila i bez točení (včera jsem zkusmo točil kličkou delší

dobu a dnes zase chtěla točit) - že bych si vytáhnul nějaké drátky

a nabíjel třeba z USB.

A ještě něco:

Nedávno jsem si tady http://goo.gl/maps/9KjT4 něco kupoval a viděl

jsem tam podobné baterky, ale kromě kličky na nich byly i solární články.

Má to nějakou cenu (je to IMHO hodně malá plocha)?