Konektor 3x230V k motoru 370W

jurp jurp na volny.cz
Neděle Prosinec 14 21:35:59 CET 2014

Konektory typu Harting, Ilme a podobnych lze najit v TME.
Ceny jsou o neco mensi nez ma Farnell. Ale jsou prumyslove.

Predtim jsem daval tip na kulate konektory (ekvivalent Bucaneer)
prumyslove rady CA3 taky v TME.
Proc vam nevyhovuji? Za cenu ~270,-ceskych za sadu samec/samice lze
tezko sehnat neco lepsiho.

JURP