Konektor 3x230V k motoru 370W

Jan Matuška hw na starhill.org
Neděle Prosinec 14 19:37:42 CET 2014

Technicky bude fungovat i to, když tazatel dráty smotá k sobě zaizoluje
papírovou páskou. Nicméně jde o napětí, které je životu nebezpečné a
zde, alespoň dle mého soudu, končí veškerá sranda. Takže bych použil
raději konektor, který je na daný účel určen a nesnažil se vymýšlet jak
ušetřit pár korun na úkor bezpečnosti. To si můžeme dovolit ve
slaboproudu, kde to končí v nejhorším případě elytem na stropě a
spáleném MCU za pár korun.

J.Matuška