pouzdro QFN44 do Formica

Neděle Prosinec 14 15:28:28 CET 2014

Soucasti datasheetu byva i doporucený footprint, podle toho jsem to
vzdycky nakreslil a bylo to OK.
Podle postupne ziskanych zkusenosti pro rucni osazovani delam mensi
korekce - necham piny vic couhat ven a stredni plosku trosku zmensim,
neni to tak citlive na davkovani pasty a da se to po pretaveni dobre
objet pajkou pro jistotu.
Nektera pouzdra ktera jsou soucasti knihoven nebyvaji take kolikrat
optimalni.