OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Prosinec 13 18:22:36 CET 2014

Ano, jistě existují i jiné příčiny než je partnerka. Jen mám za to, že
tyto ve srovnání s partnerkou blednou závistí nad dosaženou účinností :)

Ale když už padlo tohle téma - ono je to spíš tak, že chlap jednak nemá
důvod "udržovat se ve formě", jelikož už "něco" má doma a tohle "něco"
je tak z 90% shodné s tím, co chodí po ulici, takže jeho potřeba "lovit"
je silně oslabena saturací.

A další věc je, že nechat se "rozmazlovat" (a ono už jen to, že se třeba
nemusí starat o nějakou část chodu domácnosti v podstatě je
rozmazlování) je vlastně příjemné - tedy až do prvního infarktu, ale to
už je na podobné úvahy poměrně pozdě.

Občas si říkám, že v době, kdy jsem žil sám, mi zase nebylo tak špatně -
ano, znamenalo to starat se o to, co budu jíst pozítří, v čem půjdu
zítra do práce nebo s kým či kde budu dneska spát - ale zase na druhou
stranu to mělo i svá pozitiva, už jen třeba to, že jsem měl o třicet
kilo míň - když chlap utratí zbytek výplaty za koníčka, tak prostě na
jídlo nezbyde, to je na stupni zájmů výrazně níž. Se ženskou si to
jednak nedovolí, druhak ona stejně vždycky nějakej ten žvanec odněkud
vyloví a ještě budou hromady řečí :)

Pavel Kutina

P.S: Jen doufám, že si to tu nepřečte má (lepší) polovička, to by to
riziko prvního infarktu mohlo vzrůst vysoko nad rozumnou mez...

P.P.S: Pro rýpaly - ano, je v tom určitá nadsázka.