OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Prosinec 13 17:49:55 CET 2014

Teď mi tak došlo, že to vlastně znám z vlastní zkušenosti - "já se o
tebe budu dobře starat, i kdyby tě to mělo zabít" :) Ale jinak je to
hodná holka, to zase jo...

Pavel Kutina