Re: OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 13 16:35:44 CET 2014

 13.12.2014, 16:19:39

Pri rozumnem soleni, by nikomu nemel zadne problemy zpusobit ani ten
NaCl. Zaklad problemu je ten, ze se dneska soli moc.
Mam ve svem okoli nekolik lidi z vysokym tlakem a vsichni soli hrozne.
Kdyz jsem u nich na navsteve a octne se na stole jidlo, musim se hodne
snazit, abych neco pozrel bez znechuceneho vyrazu v obliceji.
Vetsinou jde o lidi, co nenaji moc penez, kakze kupuji to nejlevnejsi
jidlo (rozumej ty nejhorsi sracky), ktere aby mely alespon nejakou
chut, musi se solit vydatne. Nasleduje vysoky krevni tlak, popr. i
jine zdravotni problemy, a navstevy lekaru i lekaren.
Penize usetrene na jidle, utrati za doktory a prasky, zdravotni obtize
jsou bonus navic. Ale kazdy sveho stesti strujcem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz