Re: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 12 18:17:12 CET 2014

No ale zrovna Váš příklad vypadá, že je to pro Vás přínos, ne?
Pokud dostáváte zpět DPH aspoň na úrovni toho, za kolik si
můžete najmout nějakou šikovnou slečnu/paní, který Vám to
4x za rok pořeší, tak pak je to jen čistý zisk.
Nebo jsem něco přehlídnul?

Díky.
PL

********************************

From: "Tom Meinlschmidt" <hw na meinlschmidt.org>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 12, 2014 5:58 PM
Subject: Re: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

zdravim,

jsa osvc (zatim) a 12let platce dph, muzu rict nasledujici:

- pokud Vas netlaci obrat
- nebo pokud Vas netlaci zakaznici
- nebo pokud nedodavate do zahranici a nenakupujete tady

pak se to nevyplati. Jsem take pausalista (60%), priznani k dph davam co tri mesice. Plnim do zahranici, takze jeste k tomu ty silenosti ala vykazy do zahranici, zatim se mi to vyplaci, neb mi stale vraci - pokud jsem plnil zde, stale jsem jen platil. Toz na zvazenou

TM