Detekce vadných via v paralelní řadě na PCB?

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Pátek Prosinec 12 15:00:10 CET 2014

No moc k tomu nevím, dělal mi to kolega Hanák z ústavu telekomunikací na
zařízení:
http://www.six.feec.vutbr.cz/?sixrc_device=micromex-dxr-hd-printed-circuit-board-inspection-x-ray-machine
Ani jsem u toho nebyl, jenom jsem dostal fotky a vzorky zpátky.
         Takže podrobnosti netuším.
                     Tomáš OK2PNQ