Kviz na piatok

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 12 12:25:30 CET 2014

Vsak som napisal, ze na odreagovanie a nie trapenie mozgovej kory!

Metoda merania napatia na prazdno nejde pouzit pretoze obidva
odpory maju hodnotu podobnu vnutornemu odporu zdroja.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of SvobodovaA na szdc.cz
Sent: Friday, December 12, 2014 12:14 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: Kviz na piatok

Hezké poledne,

	to je jak otázka od Ing. Konopové ze školy ☺

	No myslím si, že by mělo stačit zatížit zdroj větším z odporů, změřit napětí a to uvažovat jako napětí naprázdno. No a pak jej zatížit menším odporem a zase změřit. Výpočet by pak byl stejný, jako při měření normálním, protože většina voltmetrů stejně zdroj zatíží nějakým proudem.

	Ale asi mi něco nedochází, je pátek a mne to nemyslí…

Saša Svobodová