RE: O2 internet po pevné lince

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Prosinec 12 10:36:24 CET 2014

O2 se celkem často vrtá v jejich ADSL modemech. Updatují firmware a podobně.
No a asi měsíc zpět měnili prioritu IPv4 a IPv6, kdy IPv6 je teď
preferovaná. Proto to dělá bordel. ADSL od nich nemám, takže nedokážu přesně
popsat, kde nastala chyba, tohle mám od člověka, který se takto o uživatele
s O2 stará. Dál jsem po tom nepátral.

Hanek