Zvuk sireny

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Prosinec 11 11:31:35 CET 2014

Ne, ten děrovaný plech přímo generuje ten zvuk. Z vnitřní strany je
druhá clona a otvory se otevírají a zavírají.

Siréna sestává de facto z dmychadla a z generátoru tónu. Rychlostí
otáčení se mění kmitočet, a protože je přímo spřažen s dmychadlem, je
slyšet pokles výkonu při snížených otáčkách.

Kamarád má ruční sirénu na kliku :-) Velmi účinné.

Tomáš