Zneskodneni TV - Vyreseno

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 11 00:01:29 CET 2014

To je nějaké divné. Koupím zboží, prodám zboží. Koupím auto jako zboží, prodám jako zboží. Není pojištěné. Proč taky. Samozřejmě JE v účetnictví, ale v kolonce zboží. Koupím TV jako zboží, upravím na monitor a prodám jako monitor...Nejsem právník. Někde jsem četl, že kdyby vědci používali jazyk jako právníci, měl by důkaz Pythagorovy věty 67 stran  a výřečný matematik by ho u soudu vyvrátil. Zvláště při uvážení, kolik paskvilů bylo u nás zplozeno.
aze
  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk Aster
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 10, 2014 11:49 PM
  Subject: Re: Zneskodneni TV - Vyreseno

  Jinak jejich velkou zábavou bylo, že jeden čas vyráželi po místních počítačových firmách co neplatili,
  žádný koncesionářský s právníkem, prodali jste TV tuner k počítači no jo, ale to musíte platit měsíční
  poplatek za provozovnu a hrozba soudem a už to jede a moc kam utéct nemáte, když to je v účetnictví.......

  Ještě, že alespoň dali pryč ty mobily to jediné je fakt plus. To byl strašnej opruz, platit za každy telefon
  ve firmě s FM rádiem.....

  Zdeněk Aster