Zneskodneni TV - Vyreseno

AZE aze na seznam.cz
Středa Prosinec 10 23:20:33 CET 2014

Firma koupí TVP. "Předělá" a přejmenuje na "monitor" a prodá jako monitor....
aze
  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk Aster
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 10, 2014 11:14 PM
  Subject: RE: Zneskodneni TV - Vyreseno

  Upřimně řečeno mě to dost zajíma, když jsem to řešil kdysi i s právníky, tak výklad byl trošku jiný,
  dovolím si citaci zákona.....

  (2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k
   individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno
   prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících
   rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo
   televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen
   "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač
   i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu.

  Jak se chcete vypořádat s touto zákonou formulací, už je na to nějaký vzor, kde to někdo
  vyhrál u soudu? Přijde mi to jako to samé jako firmy dali rádia z aut a jestli je chtěji,
  zaměstnanci tak si je tam mohou dát... Jenže opět neznalost zákona, jim
  koncesionářské poplatky nevyřeší....

  Nechci flame s poplatky, mám k tomu taky odpor, ale to ničení tuneru by mě fakt zajímalo.....

  Zdeněk Aster